10 November 2010

Kerusi dan Buih...

Posted by Mazniza at 10:17 PM
Salam semua!

Saya ada berita paling best! Sudah pasti berita best untuk saya. Memandangkan saya suka sangat duduk di atas kotak dan juga bekas majalah, ibu belikan saya kerusi yang comel untuk saya. Betapa gembiranya saya sebab saya sudah ada kerusi sendiri. Jadi tidak perlulah saya memanjat-manjat kerusi di meja makan ataupun sofa untuk duduk.


Inilah kerusi merah saya. Nampak cantik kan? Eh, ada buihlah. Mana datangnya buih tu?


Ibu belikan saya pistol yang dapat mengeluarkan buih. Seronok sangat. Saya lebih suka menembaknya sendiri. Tapi saya tak pandai. Akhirnya, ayah tolong tembak buih, saya cuba tangkap buih itu. Tengoklah aksi saya bermain dengan buih ni.


Sempat lagi saya berposing sebelum menangkap buih.


Saya tertanya-tanya juga bagaimana pistol ini dapat mengeluarkan buih ye?


Hmmm.....mungkin di bawah ini.


Penat pula. Saya menangkap buih sambil duduklah. Hehehehe....

1 comments:

Anonymous said...

yay! Syabas Mardhiah..saya pun sudah ada mesin belon juga..nanti kita main sama-sama, ya? :)

Post a Comment

Mari komen:

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez