10 November 2009

Ini saya...

Posted by Mazniza at 2:13 PM
Assalamualaikum semua,


Wah, pertama kali saya tulis blog ini. Ibu sungguh teruja melihat kawan-kawan saya yang lain pun menulis blog. Jadi, dia kata, "Apa kata Mardhiah tulis blog juga?" Saya mengangguk saja. Saya pun jadi teruja melihatkan ibu yang berseri-seri wajahnya.


Mana nak mula ye? Apa kata saya kenalkan diri saya dulu.


Nama: Mardhiah bt Mohd Zaidi
Tarikh Lahir: 19 Mac 2009
Tempat Lahir: Hospital Klang, Selangor


Ini gambar saya masa baru lahir. Comel kan?


Gambar ni selepas 19 jam saya dilahirkan. Nenek saya sedang korek telinga saya...Bestnya!



Ok, cukup dulu cerita pertama saya. Ibu saya nak buat kerja ni. Nanti kita sambung balik ye.

 

0 comments:

Post a Comment

Mari komen:

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez