13 November 2009

Masuk 8 Bulan...

Posted by Mazniza at 9:48 PM
Salam semua,

Sedar tak sedar, minggu depan (19 November 2009) saya akan berumur 8 bulan. Sekejap saja saya dah besar. Ibu dengan ayah makin penat melayan karenah saya.Saya akan tidur awal setiap malam. Apabila ibu dan ayah dah nak masuk tidur. Saya pula bangun dan bermain. Kesian ibu. Terpaksa bersengkang mata melayan karenah saya tu.

Ayah ada belikan saya jaket. dah lama dah. Tengok la jaket yang ayah belikan ni. Ibu kata, saya boleh pakai jaket ni bila kami pulang ke kampung di waktu malam. Supaya saya tak sejuk. Amacam, ada gaya hip hop tak? Hehehe...

Ibu kata, bila macam ni saya nampak macam lelaki.



Nampak tak bulu mata saya? Barulah nampak macam perempuan kan?

Oklah, nanti saya sambung lagi. Saya nak tidur ni. Bye.

0 comments:

Post a Comment

Mari komen:

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez