25 November 2009

Selamat Hari Raya Aidil Adha..

Posted by Mazniza at 1:02 PM
Salam semua,

Lusa kita akan menyambut hari raya Aidil Adha. Biasanya orang kenal dengan hari raya kurban. Tahun ini, saya akan beraya di Kelantan. Rumah ayah saya. Wah! Mesti seronok kan? Ibu cakap, kami akan buat kenduri akikah untuk saya di Kelantan.Seekor kambing akan ditumbangkan. Makan kambing la kami tahun ini. Hehehe...

Tak sabar saya hendak balik ke Kelantan dan berjumpa dengan mak tok dan tok ayah. Saya juga tak sabar hendak bermain dengan kak Aisya dan sepupu saya yang lain. Ibu dah siap mengemas baju-baju saya malam tadi. Saya pun tolong 'kemas' sekali.

Malam ini, ayah ngah saya akan datang ke rumah. Esok kami akan pulang ke Kelantan dengan menaiki proton Persona baru ayah ngah. Ayah juga sudah membeli kerusi untuk saya duduk dengan selesa di dalam kereta ayah ngah nanti.

Seronoknya! Selamat Hari Raya Aidil Adha!

0 comments:

Post a Comment

Mari komen:

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez