17 January 2010

Mardhiah di Putrajaya

Posted by Mazniza at 3:24 AM
Salam semua,

Wah, seronoknya saya berjalan-jalan di Putrajaya semalam. Ini pertama kali saya ke putrajaya. Terima kasih ayah Ngah yang dah bawa saya berjalan-jalan. Kami melawat ke Masjid Putrajaya, Masjid besi, tepi tasik dan Alamanda. Huh, penat sungguh. Tapi, ibu lagi penat kerana mendukung saya sepanjang hari. Terima kasih ibu. Nanti kalau saya dah pandai berjalan, tak perlulah lagi ibu mendukung saya. Bolehlah saya berlari-lari dengan bebasnya.Hahahaha...

Cakap banyak pun tak guna, jom tengok gambar2 saya di Putrajaya ni...Hehehehe...


Saya dan ibu di belakang masjid Putrajaya



Turun ke Souq



Keluarga kami!



Bergambar di belakang masjid besi (rasa seperti model pula waktu ini)



Wah, bestnya angin..



Rimas la pakai topi ni. Ibu, saya nak buka!



Bersama ayah!



Teruja melihat sekumpulan ikan berwarna merah di dalam air. Rasa seperti mahu terjun menangkap ikan tu.



Berlatih berjalan..yeay!



Bersama ayah Ngah. Suka gambar ini. Cantik!



Dengan ayah pula. Waktu ni ibu tengah telefon nenek.



Saya dah ngantuk. Tapi tak mahu tidur. Teruja melihat orang ramai. Hehehe..


\
Bye semua. Terima kasih kerana membaca!

0 comments:

Post a Comment

Mari komen:

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez