29 January 2010

Mardhiah di Tasik Kepong..

Posted by Mazniza at 9:01 AM
Salam,

Minggu lepas saya berjalan-jalan di Tasik Kepong. Tengok layang-layang. Seronok sangat! Tapi ibu penat, jadi kami cuma duduk di tepi tasik saja. So, enjoy the pictures! Cewah, cakap bahasa inggeris pula..Hehehehe..


Kami..



Ibu tak perasan ayah ambil gambar ni..



Gusi saya gatal la...



Bila la gigi saya nak tumbuh ni...



Amacam, serupa tak kami?



Saya suka ayah julang saya..



Ibu buat wallpaper ni. cantik kan?



Ayah, saya nak main kat situ..."Tak boleh," ayah kata.



Wah, muka saya dalam kamera.



Comelnya saya...



Ibu penat dukung saya..



Ibu, ada ulat la...



Cepatla ibu, saya nak jalan ni..



Ibu, saya nak aiskrim...



Saya nak aiskrim la....



Baaa....Cak...



Ayahku di menara...



Bestnya!!

0 comments:

Post a Comment

Mari komen:

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez