12 January 2010

Tahun Baru

Posted by Mazniza at 8:18 PM
Salam semua!

Mungkin saya terlambat untuk mengucapkan selamat tahun baru buat semua. Maklumlah, dah selepas 12 hari baru saya nak ucap. Bukan apa, terlupa mengenai kedatangan tahun baru 2010 ni. saya kan kecik lagi, baisalah terlupa ni.

Hmm..hari ini bila ibu saya buka laptop dan jumpa satu folder bertajuk "playground". Apa lagi, ibu saya buka la. Owh, ada gambar saya dengan ibu dan ayah berjalan-jalan di playground berdekatan rumah masa 1 januari hari tu. Apa lagi. Saya pun bergegas hendak mengupload gambar ni. Hehehe..


Masa untuk berjalan. Ibu pegang saya tau.



Penatnya berjalan, kita duduk dulu ye ibu.



Seronoknya dapat main jongkang jongket. Hai kawan, jomlah main sama-sama.



Saya dapat kawan baru. Hehehe...



Saya dah penat. Ayah, mari kita pulang...

0 comments:

Post a Comment

Mari komen:

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez